İkimiz de bilemedik kıymetini
Aşk seni de beni de terk ediyor
Üzgünüm öpemedim ellerini
Sıkıca tutun yüreğim gidiyor
Acıması insafı yok kaderin
Aşkı oyuncak zannediyor
Öyle çok sevdim ki
senin gibileri kaldı mı?..dediler.
Evet..
Tam olarak benim gibileri kaldı!..dedim.
Yalnız kaldı..
Yarı yolda kaldı..
Kursağında kaldı..