Açıkçası yazarın bazı konularda yetersiz olduğunu düşünüyorum konu olarak güzeldi farklı bir dünyanın kapılarını bizim için aralamıştı yazarımız, daha önceden beş kitap yazmasına rağmen serinin bütün kitapları neredeyse aynıydı tekdüze şekilde ilerledi sürekli yeni bişeyler olmasını hikayenin beni içine çekmesini bekledim ama maalesef beklediğim şekilde olmadı kitabın sonu hiç tatmin edici değildi ne yazık ki serinin son kitabını da okumama rağmen kafamda cevaplanması gereken hala bir kaç soru var diyebilirim tabii artı yönleride var ama eksi yönleri daha fazla diyebilirim.