Ayse YAMAN

Ayse YAMAN
@Piraye16
Gitmek sadece bir eylemdir, Unutmak ise kocaman bir devrim... (Nazim Hikmet)
Çünkü kırıldım sac uclarima kadar....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
En cok da ne zoruma gidiyor biliyor musun?. Yillar sonra seni aradığımda, sesimi tanımayıp " pardon cikaramadim"diyeceksin....
Keşke doğmadan önce bir senaryoyu okusaydik iyiydi .
Seni iki sey anlatir : - Hiçbir şeyin yokken gösterdiğin sabi; - Herşeyin varken sergilediğin tavır...
Ne sen Mecnun ne de ben leyla Ne sen beklerdin ne ben gelirdim Ne sen sevebildin ne de ben Gitmeyi de sevmeyi de beceremedik.!