Pîremêrd

Pîremêrd
@Piremerd
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez
Giden gitmiş, hüznü ayaklandırmak boşuna ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni, sensiz de sevebiliyorum...
Bazıları şiir sevmez çünkü yaraları yoktur, yaraladıkları vardır ..
1000Kitap
Ne o beni kandırmıştı.ne ben onu baştan çıkarmıştım. İkimizde bildiklerimizin ötesinde, bulduklarınımızın üstüne çıkmak istemiştik .Bir noksanlığı var sanıyorduk bütün olanların belki .Ama aslında bütünlüklülerimize bahaneydik..
Ben böyle yaşıyorum işte birşeylerin acısı Birşeylerin anısıyla..