Adabı muhaşeret

Adabı muhaşeret
@Piru_pak
Biz iyi olduğumuz kadar iyi bir dünya var olabilir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Telefon Adabı
1-ilk arayan kendi tanitmalidir. 2-ilk arayan kapatmalidir 3-Bir telefonla görüşme karşınızda bir hanımefendi ile iletişimdeyseniz ilk kapatan hani efendi olmalıdır 4-Telefon görüşmeleri uzun tutulmamalıdır 5-Topluluk içinde gelen telefon numaraları olduğunda önce müsade istenmeli öyle telefon açılmalı ve telefon görüşmesi uzun tutulmamalıdır saygısızlık olarak kabul edilir 6-Resmi tatillerde yada uygun olmayan saatlerde armamaya dikkat edikmelidir zorun durumlarda özür dileyerek uygun olduğu sorulmalidir. 7- Birini topluluk içine alacaksanız rızası alınmalidir 8-Birinin telefon numarasını o istemedikçe siz almayınız 9-Aciliş ve kapanış konuşmalarını güzel cümleler seçin .
Biliyorsunuz diye kendinizi asla bilgili zannedip kibirlenmeyin Bilginin kibri sizi öğrenmeye kapatır Herzaman mutevazi kendinizi taşıyabilen insan olun
Bu sefer kendimize patron oluyoruz.
"Kendini yönetebilen, hayatını yönetir.” Kendimizi hiç farkında olarak yönettik mi ? Bunu düşünelim kendimizin patronu olarak düşünelim hayatımızda yanlış olan şeylerden uzak durmak doğruları yapmak için kendimizi doğru yönetmenin farkındamıyız ? Herşey harket ederek yol alı. Ancak doğru hareket ederek düzenli eyleme geçmek için kendimi doğru yonetmemizden geçiyor. Dürtülerimizin her isteğine uyarak değil istemesende uymak zorundasin dedik mi kendimize ? Artık diyelim artık bunun farkına varalım doğru eylem dogru yönetimle sonuca ulaşır. Hey sen sen herkese patron olmak istiyorsun kendine hiç patron olmayı düşündün mü ? Düşünmediysen artık düşün ...
Her halini anlatan değersizleşir, herkese güvenen yolda kalır, her sırrını açığa vuran yalnızlaşır, her bildiğini söyleyen cahil kabul edilir. - Farabi