Timurçin Alesgerov

Timurçin Alesgerov
@Pismo
Şu biram bitsin, görürsünüz siz..
Reklam
Ölüm ve yaşam arasında gidip geliyoruz, git/gel git/gel boşalamıyoruz. İntihar yazıya dökülmeyecek kadar içine kapanıktır; yaşanır.
eline sağlık tanrım, leyla çok güzel olmuş. tanrım, eline sağlık dünya da güzel olmuş keşke biraz ölmesem.
Sen ne havalı bi şeysin kozbişo...))
Küçükken hayvanlarla konuşabilsem ne ilginç olurdu diye düşünürdüm. Meğer yıllardır iletişim kurabildiğim bir sürü hayvan varmış.
Reklam