Leyla

Belki de biz yanılıyoruzdur...
Reklam
" kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var o kadar... " - Edip Cansever
" Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim. " - Franz Kafka
İşin aslı hepimiz sevmeye muktediriz yine de zehir saçmak hep tercihimiz.