Leyla

" kimsenin öldüğü yok, yaşadığı da. Herkes biraz var o kadar... " - Edip Cansever
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim. " - Franz Kafka
İşin aslı hepimiz sevmeye muktediriz yine de zehir saçmak hep tercihimiz.
Kusursuzluğu unutun . Her şeyde bir çatlak vardır. Işık içeriye böyle girer. -Leonard Cohen