Pembekitaplık

Pembekitaplık
@Pmbktplk
gerçek dünyadan kaçmak için kitaplara sığınanlara...
Sanki şehirden büyüktü yaram
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni bildim ev gibi, daha geri dönemem Acıtır dikenlerin, sarılıp düzelemem
"Kayboldum ama haritayı ben yaktım."
Dostuna aramızda kalsın diyorsan, aranızda dostluk kalmamıştır."
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?