Yazarın okuduğum ilk kitabı. Kitabı ve bende bıraktığı etkiyi tarif etmekte zorlanıyorum. Hiç merak etmeyeceğiniz günlük hayatta yanımızdan geçip giden insanların aslında tek düze gibi görünen hayatlarını, üzerinizde bilinmeyen bir etki bırakacak bir şekilde anlatmış yazar. Ancak kitapta bir çok boşluk var. Yazarın 13. kitabı olmasından dolayı bunu acemice yapılmadığı belli. Anladığım kadarıyla bir çok noktayı okurun hayal dünyasına bırakmış. Ama hayal dünyamızı harekete geçirecek güçlü ip uçları vermemiş. Kitabı okurken sıkılmadım her ara vedigimde kendimi bir dinleme ihtiyacı hissettim. Kitap insan üzerinde böyle bir etki bırakıyor. Kendinize şunu soruyorsunuz "ben olsam nasıl tepki verirdim?" Tabii vereceğiniz cevaplarda büyüdüğümü kültüründe etkisi çok büyük olacaktır. İyi okumalar.