Ve ben, bu hikayeleri toplayıp kelimelere dökerek, insanların nasıl çiçek açtığını, güvende hissettiklerinde nasıl geliştiklerini dünyaya anlatmak için buradayım. Belki de her birimiz, kendi içimizde gizli bir bahçe besliyoruz ve yeterince umut, yeterince ışık bulduğumuzda, tüm renklerimizle açıyoruz.
Hayatta da bir şeyler düzelsin diye bekliyoruz,hava düzelsin, ekonomi düzelsin, saçlarım düzelsin, keyfim düzelsin. Bitmeyen bir "normal şartlar altında" koşulunu bekleme hali, oysa biz deney yapmıyor yaşıyoruz.