Sebahattin

Sebahattin
@Poyraz61
Isınma parası fazla geliyor. Her şeyin fiyatı çok artıyor.
Reklam
Kalbimi açabileceğim tek bir arkadaşım bile yok. Ama zaten başkalarının da gerçekten böyle bir arkadaşı var mı?
Benim yaşadığım eziyetin alt yazısı yok, okunmuyor
Hayatımızı ölümle ilgili düşüncelerle mahvediyoruz, ölümümüzü ise hayatla ilgili düşüncelerle.
" Hepimiz başkalarının sıkıntısı içinde doğduk, kendi sıkıntımız içinde ölüyoruz."
Reklam