Papatyam

Papatyam
@Ppatyam
Kötülerin içinde olman kötü olmanı️ gerektirmez️ Sen insan ol.️ Ne güzel yaradılmışsın sen. ️
Halen öğrenmekte ️
İstanbul
7 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Untulacak Dünler, Yaşanacak Günler var."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Fakat bırakın mesafeler olsun birlikteliğinizde . Bırakın dans etsin göklerin rüzgarları aranızda . Birbirinizi sevin ama aşkı pranga eylemeyin : bırakın ruhlarınızın kıyıları arasında dalgalanan bir deniz olsun aşk . Ermiş, Halil Cibran
Korkunun ecele fatdası yok. Ama cehaletin çok zararı var.
"Alah'ım bu virüs senin askerlerindendir deyip beddua karışık dua'ya başlayan kendine müslüman diyen bencil kareşim, insanların hepsi Allah'ın kuludur bilmezmiki müslümanlıkta bencillik yoktur dinini devre dişi yaşayan varlık. Sana şöyle söyleyeyim bu virüs Senin idda etiğin gibi" Allah’tan gelseydı illaki bir çaresi de olurdu çünkü bilseydin Allah'ın derdin için de çaresinide veririm dediğini hatırlardın. Araştırsaydın yada dinlediğini anlasaydın bilirdin ki Allah insanlığı yok etmek istese hiç kimse kurtulamaz ve şu ana kadar insanlıkta, Dünya'da yok olurdu çünkü İnsanlığın sonu kıyametle gelecek. ha sen şimdi kalkar buna da alamet dersin kardeşim kuran'da alametler var ama bir virüsüle alakalı yok. Buda demeknoluyorki bu insanın insana labaratuvarlar da hazırladığı ölümcül bir saldırıdır başka bir açıklaması da yoktur. Nedenmi? "eğer bundan yıllar önce bu virüsle alakalı bir dizi çekilmiş se ve 39'yıl önce bir yazar karanlığın gözü adlı bir kitap yazmışsa bu virüsten bahsetmişse bu Allah'ın gönderdiği bir salgın zaten olamaz yinede iddan da sabitsen peki soruyorum sana insanlar gaybı ne ara bilir oldu? "ve kuran'ın alamet olarak beyan etmediği bir olay nezamandır aklınızda alamet olarak yer aldı. Virüsten korktuğumuz kadar keşke Allah’tan da korksaydık bu sınav bizi es geçerdi belki. Ben evde kalmıycam çünkü benim bakmam gereken canlar var ve benim işe gitmem gerek virüs korkusuyla Allah korkusınun yerini değiştirdim kaderim de bu virüsten nasibimi almak varsa beni evde de bulur . Ve siz sokağa çıkma yasağı gelsin diyen zihniyet ler'e itafen kardeşim bazılarımızın cebinde kıredi kartı yok banka'da paramız'da markatleri evimize kaldırıp götüremiyoruz.Aydan aya listeli eksik alış ferişleri yapıyoruz. Sizlerden kalırsa bizler de ay sonu ihtiyaçlarımızı almayı
Öyle bir sesizlik ki bu şehir mezarlık gibi rüzgar da olmasa tek kaldım sanacağım. :(
Herkese iyimisiniz diyorum ya sen iyimisin kendim.