“Aslında kaçmak benim için dünyanın en güzel şeyi. Benim saklanmaktan başka çarem yok çünkü sevileceğime inanmıyorum. Birinin beni seveceğine inanmıyorum. Belki de sevilmekten korkuyorum, bütün yalnızlığım bundan. Hayır hayır, doğruyu söylemeliyim. Ben birini sevmekten korkuyorum. Sevmekten ve onu da kaybetmekten. O yüzden bu bir başınalığım.”
“Temas sevmiyorum mesela. Bu herkese çok garip geliyor ama yaklaşamıyorum işte ve bunu anlatamıyorum. Keşke biri anlasaydı. Birinin bunu anlamasını çok istedim ama anlayan olmadı.”
“Yaz aylarında binlerce insanın sahte sevdası olan denizin bir kış ayında sadece size kalmasıdır. Gitmesi gerekenler giderdi ama denizi mutlaka birileri beklerdi.”