Kısayız ya ondan

Kısayız ya ondan
@Princess_18
-İnsanları sevmeyen (insan sevmiyorum ama beni seveni ben de severim cano.) -Kitapları kahveyi ve müziği seven bir kızım (:YÜREĞİMİZ KIYMET BİLENE EMANET:) Ölümden korksaydık TÜRK, itten korksaydık BOZKURT olmazdık

Umay D.

, bir kitap okudu
8/10
·464 syf.·
Beğendi
·
176 günde okudu
·
Okunma: 02 Mart 2025 00:00
·
2025 1. kitabı
Özge Naz
8.4/10 · 2.315 okunma
Kısayız ya ondan
Ayy bunu ben de okumak istiyorumm kitap nasıl güzelmi?
Reklam