Minnuss

Minnuss
@Problem_695
Sadece yazmak istiyorum.
Sadece tek bir şey istiyorum. Ama acı çekmeden olsa keşke:(
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Moralim bozuk yazacağım
Sanki mutlu olabilecekmiş gibi yazmam da boşa
Ağlamak ne garip bir kelimeden oluşuyor ama bin kelime gibi yansıyor.
1000Kitap
Ben bu hayatı sevemiyorum.