Sizi bir başkasına kötülemeye çalışan, itibarınızı zedelemeye çalışan biri varsa, sizin dedikodunuzu yapıyorsa, burada kendinizde hiçbir hata aramanıza gerek yok. Çünkü o kendi içinin pisliğini ve rezilliğini dışa vururken sizin isminizi kullaniyorsa sadece ; konu siz değilsiniz, konu onun içinde çözülememiş bazı sargılar , değersizlik sargısı, yetersizlik sargısı gibi. Konu onun içindeki aşağılık kompleksi. Konu sadece ve sadece kendini değerli hissetmek adına bir başkasını yerme hâli. Bir başkasının üzerine çıkarak yükselmeye çalışma hâli . Yani bunu sadece ve sadece kendini yetersiz ve yarım ve aşağılık hisseden insanlar yapabilir.