Zübeydeee

Reklam
Biri çıksın desin ki " Bu olanlar geçecek inan bana ve sen hiç üzülmemiş, hiç acı çekmemiş gibi mutlu olacaksın, sabret..."
Bilmiyorum!
Dem û dewrana berê, nema li me di vegerê..