Sen hiç papatya yapraklarını "seviyor" "sevmiyor" diye kopardın mı ?
Sahi sevgilisine güvenmeyen adam çiçeğe güvenir mi sandın ?
Ama haklısın aşk bir papatyadir ve yapraklarini "seviyor" " sevmiyor " diye koparirsan. Ortada ne "aşk" kalır ne de "cicek"