Goncamercantorunoglu

Goncamercantorunoglu
@Pxpx
Tekirdağ
31 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ben yapamadım sensiz, Sen de yapama bensiz.. Bizsiz..
Reklam
Yaşadıklarımızla ilgili bir hayat kurdum. Adı pişmanlık oldu..
Hiç şüphesiz en büyük aptallığım , Seni kendimden çok sevmekdi...
Sen.. Kalbimin kafası güzel halisin....
Kalbini değiştirerek hayatını değiştirebilirsin...