"Yaşım kimine göre henüz genç Kimine göre yaşlı ,
Mesela bana soracak olursanız ,
Ne gencim ne yaşlı...
Ben bu devrin insanı değilim
Bu dönemin epeyce bir gerisindeyim..."
İnsan oğlu en çok ihtiyaç duyduğu kişiden öğrenir, kimseye ihtiyacı olmadığını.
•İnsan insana iyi gelmeli
Gelmeyecekse hiç gelmemeli!..
Nazım Hikmet Ran
"Susmak yalnızlığın ana dilidir Ömür Hanım, şiiridir, beni konuşmaya zorlama ne olur.
Sözün sularını tükettim ben, kaynağını kuruttum. Geriye bir büyük sessizlik kaldı yüreğimde, kalabalıklar, kalabalıklar kadar büyük..."