Dünya

En çok üzüldüğüm; zamanında, "takip için teşekkür ederim" diye özelden mesajlaşarak takipleştiklerimiz hop diye takipten çıkıyor ya.. İşte o..
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dramseverler..
Baharı beklerken ömrüm kış oldu Gözümde her zaman biraz yaş oldu
Müzik
Mart'ı bilmem de, Nisan çok çabuk geçti..
1000Kitap
Çay Sevenler.. Takipleşelim..
1000Kitap