Mükemmel bir Merve Akyüz kitabı okudum! (Öncelikle bana Varis kitabının devamını soranlar için, iki cilt tek kitap olarak basıldı ve o kitap bu kitap arkadaşlar)
Şimdi kitabımıza gelecek olursak; Ahsen’i, Marcus’u, Pars’ı ne kadar özlemiş olduğumu kitabı okudukça daha iyi anladım. Onlar kalbimin bir köşesinde daima var olacaklar -tabii yazarıyla birlikte-
Kitap oldukça akıcı, heyecanlı ve okuması keyifliydi. Her satırı merak ve heyecanla okudum, her sayfayı heyecanla çevirdim. Karakterler, olaylar her şey o kadar güzel yazılmıştı ki kitap okumaktan ziyade film izliyor gibiydim. (Bu arada kitabı okurken ‘keşke filmi olsa’ diye düşünmedim değil.)
Kitap gerçek bir dark romance ve gerçek bir mafya kurgusuydu -hatta çok daha fazlası-
Marcus’u çok sevdim orası ayrı ama Pars nedenini anlayamadığım bir şekilde kalbime kuruldu. (Kesinlikle anlayamadım )
İşin kısacası arkadaşlar ben bu kitabı çok sevdim, sevmekten öte bayıldım. Bu tür kitaplar sevmiyor olsanız bile bu kitabı okuduktan sonra seveceğinize yemin bile edebilirim.
Bence okuyun okutturun ve kitapla kalın…
“Krallar beni kendi saflarında sanırdı. Onları buna inandırırdım. Etimle, kemiğimle, kanımla… Oyunun sonunda ise ne et kalırdı ne kemik. Boşa çıkmış kanla lekelenmiş bir taçtan başka…