📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Yaşam ne feci bir şakaydı! Anne karnında kavrayış ve ışıktan yoksun dokuz ay geçirmek. Bitmek bilmeyen, saçma bir çocukluk. Yetişkinliğe ulaşmak! Geleceği kesin ve kaçınılmaz ölüme karşı direnircesine, inanılmaz bir mücadeleye girişmek. Oysa ölüm ancak canı istediğinde geliyor, ezici ve gaddar varlığını bu sayede ortaya koyuyordu."
"Ölecekti. Tümden ölecekti. Çünkü insan zaten doğduğu andan itibaren parça parça ölüyordu, bir ızdırap oyunu gibiydi yaşam. Tamamladığında patlıyor, gözden kayboluyor, istirahate çekiliyordu."