Birinci Dünya harbinde (1914-1918 ) RUSYA ve ALMANYA’ın yanında yer alan Osmanlı devleti yenilip dağılırken ARAP, AZERİ ,BALKAN kim varsa OSMANLIYI TERK ederken KÜRTLER Kalan Osmanlı bakiyesi olan TÜRKLER’le İNGİLİZ ve YUNANLARA karşı KADER ORTAKLI yaparak KURTULUŞ ŞAVAŞINI vermiş TÜRKİYE CUMHURİYETİ’ni birlikte kurmuştur. Şuan çeşitli kisveler altın KÜRD’ün ANADİLDE EĞİTİMİ YASAK ( ASİLMİLASYON ) KENDİ DİLİNDE İSİM DAHİ KULLANAMAKTA ve her türlü TALEPLERİ “ Terör” olarak karşılık bulmakta ve DÜNYANIN her hangi bir Yerinde ( SURİYA-IRAK -İRAN ) KÜRT KAZANIMLARINI yine “ Terör” demek suretiyle ORTADAN KALDIRMAKLA tehdit ederek DÜŞMANCA siyaset yürütmekte . Bir birey olarak bu ortaklık nedeniyle ATALARIMI asla minnetle anmayacağım ! Elbette diğer ATALARIDA !