📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kiliseye gittim vaaz şöyleydi orada olmanı duymanı çok isterdim Clare ;
O her şeyi mevsiminde güzel kılar. Bize toplumsal emirlerle farklılıkların Tanrı’dan geldiğini onun için de bazı insanların alçakta bazısı da yüksekte olmasını ne kadar uygun ve güzel olduğunu bazı insanların yönetmek bazısı da hizmet etmek için yaratıldığını anlattı çok yaralı şeyler söyledi duymanı çok isterdim .
- Clare ; Buna gerek duymuyorum.
- Kitaplardan da benim için en iyi olanı öğrenebilirim hem de ne zaman istersem üstelik okurken bir de puro içebilirim , ki bunu kilisede yapamam biliyorsunuz .
Sy 241