Yenilmekten korkmamak lazım, denemekten korkmamak lazım çünkü zaten bitecek. Bütün hikayemiz bir gün bitecek ne istiyorsanız bunu deneyin. Denemeden hayata atılmayın zorlayın en azından bir bakın bakalım belki nasibiniz o dur. Allah(c.c)bize kapı açıcaktır ama nasip böyle bir şeydir o kapıyı vurmak gerekir ki o kapı açılsın çünkü her şey sebeplere bağlanmış bir şekilde her ikram bir kapının arkasında bir insanın, kapının kendiliğinden açılıp ikramın kendisine gelmesini beklememeli.
unutmayın başlangıçta hata yapmadan mükemmele ulaşan hiç kimse yoktur. Deneyin 😊