Bavulunu ne kadar toplarsan topla...
Onu boşalttığın gibi boşaltamazsın beynini...
Yolcu olmak sorun değil.
Gitmesine gidersin de
Dönünce bulabilir misin terk edip gittiğini?
Ben en çok yanlış duraktan korkarım.
İndiğinde ne yol bilirsin ne de iz...
Gerçi gidecek yerin yokken nasıl kaybolabilirsin ki?
En iyisi bırakmak her şeyi...
Hem bir yere gitmek yerine
Kalırsam olduğum yerde...
Olduğum yer evim olur...
Olmaz mı?
Olmasın.. Sevseydi Gitmezdi
“Sev...
Kaybetsen de sev...
Dillere düş, rezil ol yine de sev...
Kalbini sıradan bir et parçası olarak götürme öteki dünyaya...
De ki onlara, ben boşuna yaşamadım.
Sevmeyi öğrendim ve hiç unutmadım”🍂🍁