ReVa

ReVa
@R_eva
#Modedesign-Boutique#
Austria
28 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Göğe bakmalı , rüzgarı yüzünde hissetmeli , az da olsa güneşin sıcaklığını duyumsamalı , Sonra sevmeli... İnsan çokça sevmeli... 🍂☀️
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ve gönül sabır ile harman olmadan, nasip ile buluşmazmış..... C.Zarifoğlu
Bavulunu ne kadar toplarsan topla... Onu boşalttığın gibi boşaltamazsın beynini... Yolcu olmak sorun değil. Gitmesine gidersin de Dönünce bulabilir misin terk edip gittiğini? Ben en çok yanlış duraktan korkarım. İndiğinde ne yol bilirsin ne de iz... Gerçi gidecek yerin yokken nasıl kaybolabilirsin ki? En iyisi bırakmak her şeyi... Hem bir yere gitmek yerine Kalırsam olduğum yerde... Olduğum yer evim olur... Olmaz mı? Olmasın.. Sevseydi Gitmezdi
“Sev... Kaybetsen de sev... Dillere düş, rezil ol yine de sev... Kalbini sıradan bir et parçası olarak götürme öteki dünyaya... De ki onlara, ben boşuna yaşamadım. Sevmeyi öğrendim ve hiç unutmadım”🍂🍁