Bazen bir selâyla kaçsak diyorum şu dünya denen sahradan...Sonra nefesi verenin hâkķî var dahi hatŕı geliyor aklıma.Sonra o haktan., o hatırdan güzel ümitler doğuyor kalbime.Yasamaya ,sevmeye ,sevilmeye,bir gönle bahçe olup bir gönülde çiçek açmaya dair..🌸🌹