Hayat demek ölümü beklemek demektir.Az çok hepimiz denizi, yıldızları, ağaçları, işte falanları filanları göreceğiz. Bir çok şeyin tadına bakıcaz. Sonra da ister istemez gidiyorum elveda şarkısını soyliyeceğiz. Öyle ise gideninde kalanında gönlü hoş olsun...🍂