Rabia y.

Rabia y.
@Rabiayk
Seni ararken kayboldum
Seni sevdiğim günde kaldım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biri hep geçmişte yaşarsa gelecekten ona ne kalır ki
‎Seni her gördüğümde birini asla sen gibi sevemeyeceğimi hatırlatman
Şiir diye yazdıklarım sendin Şiirleri kül eden de...
Gözlerin mi hala en sevdiğim sessizlik