" Hayata az eşyayla başlayın ve bir evin yavaş yavaş oluşumunu zevkle izleyin. Babanızın parasıyla değil, kendi emeğinizle aldığınız her yeni parça size öyle tatlı gelecek, öyle değerli olacaktır ki..."
'Stajyer kimliğiyle, çalıştığı yerdeki insanlara "büyüklerim" diye bakıyor insan.Aile bireylerine, öğretmenlerine bakar gibi...Ve o büyükler konumlarının ve yaşlarının gereğini yapmadılar mı, bizlerin gözünde kesin ve acımasız bir düşüş yaşıyorlar.Belki de katı davranıyoruz ama gerçek bu.'