Harun ✔

Harun ✔
@Raviz
İncinmişsin dedi
Bazılarımız kitaplara tutunuyor bazılarımız insanlara bazılarımız hiç olmayacak duygulara. Yüreğimizdeki boşluğun adıdır Allah'a tutunamamak. Yarım kalmış sevinçlerimizin adıdır. Ömrümüzün yaşanmayan diğer yarısının sancısı olacak bu göğe sığmayan kalenderliğimiz. Elveda ederken el sallamayacak çoğumuz. O'nsuz yaşadığımız bu yer O'nun karşısına çıkarken bir ömür pişmanlık olarak kalacak. Başımızı kaldırıp onun O'nun önünde eğilme vaktidir. Yoksa bu ağır bir demdir. Bazılarımız kitaplara tutunuyor bazılarımız insanlara bazılarımız hiç olmayacak duygulara....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mesela güneşli günleri severim . Ayçiçeğinin güneşe bakmayan tarafını da. Yağmur sonrası oluşan koku gibi tellere takılan uçurtmları severim..
Gittikçe büyüyorum ve bu galiba iyi bir şey değil...
Nasip diye bir Hudut var ötesine geçemezsin.
Hayat mı daha zor Ayt fizik mi karar veremedim..