Harun ✔

Harun ✔
@Raviz
İncinmişsin dedi
Furuğ Ferruhzad’ın söylediği gibi; "Ben yüreğini yitirmiş bu zamandan korkuyorum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eşi öldü diye başkasına bakmayan insanlar gördüm, 20 sene sadece resmini öpmekle yetinmiş insanlar tanıdım herkes keşke bu kadar güzel sevse.
"Ben hala her şeyimi sana anlatacakmış gibi biriktiriyorum." | İlhan Berk
Ne kadar acele edersek , o kadar geç kalır mıyız ?
2.5 yıldır yazdığım kitabın son cümlelerini yazıyorum başım işinin nasıl olduğunu bilen biri varsa Dm den yazabilir mi lütfen