Kitabı okurken genel olarak insanda huzursuzluk hissi oluşuyor yazar bunu iyi başarmış, ancak özellikle belirli kısımlarda çeviri kaynaklı olduğunu düşündüğüm cümlelerde düşüklük söz konusu olduğunu düşünüyorum, okuma hızını ve kalitesini maalesef düşüren bir durum olarak değerlendiriyorum