📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle kitabı okuyacak arkadaşlar için belirtiyim bildiğiniz tarih kitapları gibi değil daha çok ekonomi ve çevrecilik üzerinden anlatılmış bir kitap
kitabın dili bana karmaşık geldi terimler olsun yabancı kelimeler olsun %100 anladığım bir kitap olmadı
Kitapta anlatılanlar : kapitalizmin her şeyi ucuza getirme ve Kar üretme amacıylan doğayı kirletmesi ve insanları birer metaya dönüştürmesi.
Geriye dönüp bir kez daha inceliyebilceğim bir kitap açıkcası kolay okunmuyor derınlemesıne tekrar tekrar bakmak lazım