Bazen bu yanlışlar için çok üzüldüm ,hayatımın sonuymuş gibi oldu ama seviyorum önce kendimi sonra her derde rağmen ayağa kalkan beni seviyorum.Bu bı saçmalık değil bence her kişinin yaşaması gereken bir şey bence denemelisiniz işte o zaman kendiniz için iyi olan her şeyi yaparsınız...💙