Her şey yerli yerinde
Hiçbir şey değişmeyecek
O gün göçüvereceksin bu insan kalabalığından
Gelmemiş gibi olacaksın dünyaya
Sanki bu odada sen oturmadın
Sen giymedin bu elbiseyi
Ağlamadın gülmedin
Yemedin bu ağacın meyvesini
Bütün maceran
Bir varmış
Bir yokmuş...
Ölüm var...
Gün doğmayacak mesela; bazıları için bir daha batmayacak.
Bir daha görmeyecek sevdikleri onları...
Acısı kalacak, anısı kalacak; ama kendisi olmayacak.
Bu yüzden; kırmayın, ölüm var...