Gece

Gece
@Real_Night
Sɪɴɪʀʟɪʏᴋᴇɴ sᴏ̈ʏʟᴇɴᴍɪş ʜᴇʀ ᴋᴇʟɪᴍE Sᴀᴋɪɴᴋᴇɴ ᴅᴜ̈şᴜ̈ɴᴜ̈ʟᴍᴜ̈şᴛᴜʀ…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vazgeçtim.. Önce her şeye anlam katan senden, Sonra kendimden...
Ey, benim iyimser hallerim , Çabuk aldanışlarım, Hep inanışlarım, Alttan alışlarım, Hatayı hep kendimde buluşlarım, Değmeyecekleri kafama takışlarım, Yoktan yere, akıp giden gözyaşlarım Hepimize elveda... Artık ben kimsenin, Hiç kimsesi olmayacağım! • Nazım hikmet.
Neye yarardı sabahlara kadar Kör ışıklar altında oturup çalışmak? Neye yarardı bilim, neye yarardı tüze, Neye yarardı eşit olmadıktan sonra aşk? • Cahit Külebi
Şimdi biz neyiz biliyor musun? Yıkıntılar arasında yakınlarını arayan öksüz savaş çocukları gibiyiz. Umut ve korkunun hiçbir anlam taşımadığı bir dünyada bir şey bulduğunda neyi, ne yapacağını bilemeyen çocuklar gibi. Artık hiçbir duygusunu anlayamayan çocuklar gibi Ve elbet biz de bu aşkta büyüyecek Her şeyi bir başka aşka erteleyeceğiz • Murathan Mungan