RA

İsyan etmiyorum ama gerçekten artık gücüm kalmadı
Reklam
Yok canım daha ne olabilir ki dedim ve bilin bakalım ...
Atasözlerine zaten inanıyordum, ne gerek vardı ki yaşamaya
Bir kere de biri beni anlasaydı nolurdu ki
İnce düşünmemin bedelini ağır ödüyorum.
Reklam