HİLÂL AY

HİLÂL AY
@Realist_genc
Gökyüzü inadına mavi,yaşamak inadına güzel. (. ᴗ .)
"Ne kadar az bilirsen o kadar iyi uyursun".der Gorki izahını Sartre yapar: "Uyursan gece biter , uyumazsan sen." Son noktayı ise Freud koyar. "Uyumak kaçmaktır uyumamak ise yakalanmak." "Yakalanlardanım" bu gece.!!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GİDERR..
"Yalnızlığı çok seversek , bir gün oda çekip gider mi?"