Recoizm

Recoizm
' Efkar iyi bir şey olsaydı, Sana bana bırakırlar mıydı hiç ? ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
' Olmuyorsa zorlama, Bazıları unutulmayı sevilmekten daha çok hakeder..
' Ben çok konuşmayı bilmem, Siz azdan çok anlar mısınız?
' Yorulmuşum, Artık kendime bile tahammülüm kalmamış.
' Gemi gelmiyor diye, Kuruyan deniz gördün mü?