İnsanlar birbirini seviyor,
'Seni seviyorum' diyiyor,
Sonra bıkıyor.
'Nasıl bırakırsın beni çok seviyordun?' diyiyoruz.
- 'Şarkı dinlemeye benziyor,
Yeni bir şarkı bulursun, çok sarıyor.
Herşeyini öğrendikten sonra o şarkının,
Ezberledikten sonra bırakıyorsun,
Kusacak gibi oluyorsun,
Ama başka bir yerde duyuyorsun mesela çok sonra,
Yine seviyorsun, şarkıya eşlik ediyorsun,
Ezbere biliyorsun çünkü...'