RedNoveL

RedNoveL
@Red_Novel
ne şehri hissediyordum, ne de sokağı, ne sokağın adını, ne de kendi adımı, sadece burda yabancı olduğumu hissediyordum... Stefan Zweig
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Boynuzsuz koyunun boynuzlu koyundan hakkını alacağı bir rûz-i mahşerin varlığını… Dilinizden Allah lâfzı her döküldüğünde hatırlayın. Nazan Bekiroğlu
Birisi mutluluğu ya da erdemiyle övünüyor, böbürleniyorsa, onda bunun ikisi de yok demekti. Hermann Hesse
Seherlerde eser bâd-ı tecelli Uyan ey gözlerim vakt-i seherde İnayethâh zidergâh-ı İlâhî Seherdir ehl-i zenbin tevbegâhı Uyan ey kalbim vakt-i devirde Bikün tevbe, bicû gufrân zidergâh-ı İlâhi SÖZLER
Bir söz vardı, rafa kaldırılan.. şöyle başlıyor olmalıydı; Ben ahlâkını beğendim cemâlin de gözüm yok...