Hayatımızda kimse tesadüfen karşımıza çıkmaz.Karşımıza çıkan, etrafımızda olan herkesin arkadaşımızın, eşimizin, çocuğumuzun, annemizin, babamızın yanımızda olmasının bir nedeni vardır...Ya bizi bir yere götürürler, ya da bize bir şey öğretirler...Biz öğrenene kadar da gitmezler...