"Ben Dante,"dedi
Bu safer daha çok güldüm."pardon,"dedim.
"Sorun değil.İnsanlar ismimi duyunca gülüyor hep"
"Hayır ondan değil,"dedim"benim ismim de Aristo"
Bu yaz geri döndüğümde seni yüzmeye götürüp boğacağım.Boğmanın eşiğine getireceğim.Sonra suni teneffüs yapıp canlandıracağım.Plan nasıl?Bence harika.