Revşan

Revşan
@Revsane
Seni unutanları unut
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok insanlar geldi, anlatıp gittiler. Bir tarafımda eksik bir şeyler, her sızıda varlığını duyurdu. Senden sonra ruhum hep aksayarak yürüdü. Bu gurbetin bir gün biteceği hakikati içime ağır bir taş gibi çöreklenip kaldı. Hayatın daimi bir daüssıla, sevmenin özlemek olduğu bilinci ruhuma otağ kurdu. M. Kemal Sayar
Sabır da yorulur
Yıllar geçti.Bilirsiniz, yıllar hep geçer.