her hatasında affetim her hatasını göz ardı ettim fakat ilk hatamda silinip öldürüldüm hata bile denilmez benim kime...Ne yaparsanız yapın kimseden gram değer görmeyeceksiniz. gitmem diyenler gidecek, hep kalacağım diyenler, sarılıpta öpenler sizi unutacak ama hep de kötü olacak değil ya hiç ummadığınız kuru bir toprak size rengarenk çiçeklerde verebilir.İnsanlar biraz böyledir sözlerini tutmamaya yeminli doğmuş gibilerdir.Kalpleri katıdır.Bir gün her şeyi bırakıp çekip gittiğimde pişman olacak insanlar var fakat ben burdayken beni itiyorlar?🌒