Rhm

" Hani yani , tam olarak mutlu hissettiği soylenemezdi ama rahatsız da değildi."
Reklam
" O iyi bir insandi ve iyi insan bulmak kolay değildi."
" İyi insan olmak güzel, rahatlatıcı, güven verici bir histi."
" Birilerine acı vermeden yaşamak imkansız görünüyor."
" Hepsi de bir şeyleri farklı yapmış olmayı yürekten istiyordu. Pişmanlıkları vardı. Kimileri uzun zamandır ölümü tercih edeceklerini düşünmüşlerdi ama ayni zamanda kendilerinin farklı bir versiyonu olarak yaşamayı da istemişlerdi. "
Reklam