Rhm

" Per'in anısına gitmesini söylüyordum, ama gitmiyordu. Acı çok beter bir şey. Orada biraz daha kalsam bütün insanlıktan nefret edecektim."
Reklam
"Orada birlikte ama sessizce otururduk. Konuşmamak bizi rahatsız etmezdi."
" Mesela ben de sahne korkusu var ama işte buradayım, sahnedeyim. Bakın sahneye çıktım işte! Geçenlerde biri bana esas sorunumun sahne korkusu olmadığını söyledi.Esas sorunum hayattan korkmakmis. Ve biliyor musunuz? Geyet haklıymış. "
" Zira zihnimizdeki başarı kavramı çoğu zaman dışarıdan gelecek saçma sapan bir kazanıma hedeflemiştir: olimpiyatlarda madalya , ideal koca , yüklü maaş. Hayatımızı bu ölçütlere uyabilmek için yaşarız. Oysa başarı olculebilecek bir şey, hayat kazanılacak bir yarış değildir. Bunların hepsi ... fasa fisodur aslında."
" Diyeceğim o ki , tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmaktır."
Reklam